Θα μπορούσε να είναι η πραγματικότητα σε ένα παράλληλο σύμπαν. Η αριστερά έχει αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας και όσοι της αντιτίθενται διώκονται ως τρομοκράτες. Ο μεγάλος αδερφός του George Orwell παίρνει σάρκα και οστά στην (σύγχρονη πλέον) Ελλάδα. Το Rulling Class επισημαίνει τη διαφορά ανάμεσα στο αυτοαποκαλούμενο και το υπαρκτό. Κι ότι αυτό που χαρακτηρίζει μια πολιτική παράταξη είναι η πορεία της και όχι το πως αυτοπροσδιορίζεται.
Ο Άντυ Παπαδημητρίου, με λακωνικό ύφος, παρουσιάζει τα βασικά σημεία της ταινίας και αφήνει τα συμπεράσματα στην κρίση του θεατή.
Στην Ελλάδα του 2015, η κυβέρνηση της δεξιάς παράταξης, μέσα από μια περίοδο αναταραχών, που προέκυψαν λόγω της τεράστιας οικονομικής κρίσης, χάνει την εμπιστοσύνη του λαού και ανατρέπεται από την αριστερή μερίδα της κοινωνίας αναλαμβάνοντας την εξουσία, εκπροσωπούμενη από το Κόμμα «Αριστερή Ελευθερία». Η νέα εξουσιαστική αρχή έχει μετατραπεί σε καθεστώς και τοποθετεί πράκτορες σε όλη την Ελλάδα για να “καταπνίξει” τυχόν μικρές επαναστάσεις δεξιών ομάδων. Οι δύο ακραίες πλευρές της νέας τάξης πραγμάτων (αριστερή & δεξιά) εκφράζονται μέσα από την ιστορία δύο φίλων, η οποία εξελίσσεται σε ένα πολιτικό θρίλερ, όπου οι πολιτικές και οι ανθρώπινες αξίες συγκρούονται. Ο Βασίλης, πράκτορας του καθεστώτος της Αριστερής Ελευθερίας, έρχεται σε δίλημμα για το αν θα πρέπει να εξοντώσει ή όχι τον καλύτερό του φίλο Γιώργο, υποστηρικτή της δεξιάς, ο οποίος επιθυμεί μέσα από τις δράσεις του, να επανέλθει η προηγούμενη κοινωνική δομή και κατάσταση. Οι γυναίκες τους, Μαρία και Αμάντα, είναι εκείνες που τους θυμίζουν συνεχώς την αξία της φιλίας και προσπαθούν για την επανασύνδεσή τους, μέχρι το τέλος…
Προβλήθηκε πρώτη φορά στο “Φεστιβάλ Δράμας”, στη Δράμα, στις 20 Σεπτέμβρη 2011 και στο φεστιβάλ “London Greek Film Festival”, στο Λονδίνο, στις 11 Οκτώβρη 2013. Αποφασίστηκε να μη σταλεί σε άλλα φεστιβάλ λόγω της θεματολογίας της παρόλο που ζητήθηκε από άλλα 6 φεστιβάλ του εξωτερικού και 1 εντός Ελλάδας. Δεν έχει λάβει
κάποιο βραβείο. Κόστισε € 18,000. Η χρηματοδότηση έγινε από ιδιώτες που επένδυσαν τα χρήματά τους στην ταινία (executive producers).
Άντη Παπαδημητρίου:
*Την Συνέντευξη για λογαριασμό του The Machine – Art Press πήρε ο Γεράσιμος Καραβασίλης.