Ένα κορίτσι με ιδιαίτερη ματιά στη μόδα και για αυτό μας αρέσει!

-Γιατί αποφάσισες να ασχοληθείς με τη μόδα;

Μάλλον ήτανε αναπόφευκτο. Μεγάλωσα με μια γιαγιά, η οποία είχε κατάστημα που πουλούσε υφάσματα, κλωστές, κουμπιά.. ομολογώ ότι χανόμουνα στο μικρό αυτό βασίλειο και πότε πότε της έκλεβα και κάνα κουμπάκι με strass και το έραβα κρυφά στις κούκλες μου. Έχω μια ολόκληρη συλλογή από τέτοια.

 

-Η ελληνική μόδα ανθεί με άλλο τρόπο μέσα στην κρίση;

Δεν πιστεύω ότι ανθεί οτιδήποτε τώρα στην Ελλάδα, απλά έχει γίνει τάση τα μαγαζιά να φιλοξενούν Έλληνες σχεδιαστές.

Για να μπορέσει ένας Έλληνας δημηουργός να διακριθεί ,πρέπει να φύγει από το στενό κύκλο αυτής της χώρας. Λόγω της εσωτερικής κρίσης, οι καταστάσεις σε ωθούν να κοιτάξεις  με εξωστρέφεια… κατά τη γνώμη μου είναι και ο μόνος τρόπος να ανθίσει η ελληνική μόδα!

– Τί έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια;

Αυτό που έχει αλλάξει είναι οι προτεραιότητες μας. Υπάρχει η τάση να ξαναανακαλύψουμε τη  σχέση μας με τη φύση και τις ανθρώπινες σχέσεις. Το ρούχο ως μανδύας αυτού του καινούριου ρόλου έχει γίνει πιο nature friendly, λιγότερο προσποιητό, σε συνοδεύει από το πρωί μέχρι το βράδυ. Έτσι οι γραμμές έχουν γίνει πιο άνετες, τα υλικά φυσικά και χαρούμενα και τα χρώματα έντονα.

-Ποιές γυναίκες επιλέγουν τα ρούχα σου;

Η γυναίκα που διαλέγει να φορέσει τα ρούχα μου  είναι μια ανεξάρτητη γυναίκα, ασχέτου ηλικίας και οικονομικής επιφάνειας, η οποία της αρέσει να ξεφεύγει από τα στερεότυπα και τις τρέχουσες τάσεις των περιοδικών, με ιδιαίτερη αντίληψη του χιούμορ, κάτι το οποίο χαρακτηρίζει τη δουλειά μου.

– Οι “γραμμές” σου είναι είναι λιτές και τα σχέδια παραπέμπουν σε αρχαιοελληνικά. Τί σε εμπνέει;

Οι γραμμές μου είναι λιτές γιατί πιστεύω ότι το ρούχο πρέπει να φοριέται και όχι να σε φοράει, όμως το πατρόν μου είναι πολύπλοκο. Αν θες εδώ βρίσκεται και η επαγγελματική μου διαστροφή και την ίδια στιγμή ο λόγος που οι συλλογές μου έχουν λόγο ύπαρξης. Πάντα ξαφνιάζουν ευχάριστα,  και παρατηρώντας τον κόσμο που τα ψηλαφεί προσπαθούν να καταλάβουν πως έχουν ραφτεί!

Είναι γεγονός ότι οι αρχαιοελληνικές πτυχώσεις έχουν χαρακτηρίσει μέχρι τώρα τη δουλειά μου, και είναι κάτι το οποίο κρατώ σαν χαρακτηριστικό στην diffusion line two in a gondola .

Στη πρώτη μου γραμμή την οποία ονομάζω με το όνομά μου, έχω κάνει μια στροφή στο πιο δομημένο ρούχο με αρχιτεκτονικές γραμμές και τρισδιάστατα σχήματα.

Σίγουρα έμπνευση παίρνω από το περιβάλλον μου. ταξιδεύω  συχνά και σε μακρινούς προορισμούς… είμαι άνθρωπος παρατηρητικός και παίρνω πολλά οπτικά ερεθίσματα.

– Μπορεί μια Ελληνίδα του 2013 να αγοράζει ρούχα από σχεδιαστές;

Ο μύθος που έχουν πλάσει κάποιοι “σχεδιαστές” ότι σχεδιαστικό ρούχο άρα και ακριβό, νομίζω σιγά σιγά φθίνει. Ο πραγματικός δημιουργός θέλει και οι δημιουργίες του να έχουν αποδέχτες…

– Τί ήταν το πρώτο ρούχο που σχεδίασες;

Ένα παλτό για μια Barbie που είχα. Ήταν πλεκτό και έβαλα την μητέρα μου να μου το φτιάξει, μιας και εγώ δεν ήξερα να πλέκω. Αργότερα έμαθα, και έφτιαξα ασορτί καπελάκι.

-Ποιούς ξένους σχεδιαστές θαυμάζεις;

Θαυμάζω τους καλλιτέχνες που αντίθετα με τα ρεύματα , τόλμησαν να πουν τη δική τους ιστορία, άσχετα αν αυτό τους επέφερε εμπορική επιτυχία. Ο Husse in Chalayan για παράδειγμα.

-Όλο αυτό το ρεύμα με τις fashion bloggers πώς το κρίνεις;

Θεωρώ ότι είναι ένα ρεύμα το οποίο έχει μια φρεσκάδα και μια αμεσότητα, χωρίς τις σκοπιμότητες του έντυπου τύπου. Έχει ακόμη πολύ δρόμο όμως, γιατί λόγω του ότι χρειάζεται πολύ δουλειά και συνήθως οι πόροι είναι μηδαμινοί  πολλά παιδιά στη πορεία κουράζονται.

Two in a Gondola

www.twoinagondola.com

2107757734 , 2111182625

by Antigoni Pafili